Na tom, jak se děti učí o přírodě, záleží.

Proto jsme vytvořili inovativní učebnice, které dětem přibližují přírodu a udržitelnost jako žádné učebnice předtím. Ušetříte s nimi čas nad přípravami a budou vás bavit.

 

‚‚Dlouho se mi nedařilo najít učebnici prvouky, se kterou bych byla spokojená. Lekce TEREZY mě okamžitě nadchly. Témata jsou pro děti velmi přitažlivá
a rozhodně se nenudily.”

Helena Špinarová

učitelka na ZŠ Dolní Jirčany

5 důvodů, proč naše prvouka stojí za to

1. Vychází z desítek let zkušeností. ⏳

V TEREZE už 45 let vzděláváme pro budoucnost planety a propojujeme mladé lidi s přírodou. To, co funguje nejlépe, jsme otiskli právě do těchto učebnic. Spolupracujeme také se zkušenými vyučujícími a nakladatelstvím Vividbooks.

2. Je ,,testovaná na dětech.” 🤝

Učebnice pilotovali vyučující v 16 třídách s téměř 400 dětmi – od Vraného nad Vltavou až po Olomouc, od jižních Čech až po Ústecký kraj. Jejich zpětnou vazbu jsme brali v potaz a učebnice podle ní upravovali.

3. Rozvíjí žáky a žákyně v klíčových kompetencích. 🌱

Kromě badatelských dovedností naše učebnice posilují u dětí také učení v souvislostech, kritické myšlení, kreativitu, odolnost a wellbeing. Tím reagují na nový RVP ZV.

4. Věnuje se aktuálním tématům. 📈

Už na 1. stupni ZŠ přináší naše učebnice dětem dnes důležitá témata – energetika, cirkularita, biodiverzita nebo péče o místo svého bydliště.

5. Baví děti i vyučující. 💚

Každý si v pestré paletě metod najde to své – některé jsou skupinové, jiné individuální, některé jsou venku, jiné vevnitř. A všechny vychází z osvědčených didaktických principů.

„Prvouka z TEREZY je skvělou „kuchařkou” výchovně vzdělávacích strategií pro pestrou výuku – přináší experimentování, badatelství, rozvíjí kritické myšlení, podporuje učení venku v rámci místně zakotveného učení. Přišla nám do cesty právě včas, kdy jsme hledali učebnice, které budou odpovídat našim záměrům – učit prvouku zajímavě, účelně a prakticky.”

Martina Vlachová

ředitelka ZŠ a MŠ Libouchec

Děti jsou díky našim učebnicím v kontaktu s přírodou, vytvářejí si k ní vztah a objevují její krásy.

A to nám připadá důležité. Jednou totiž vyrostou a budou měnit svět – podle toho, jak si myslí, že by měl vypadat.
A my nechceme, aby naši planetu vnímaly pouze jako zdroj pro naše potřeby.
Našim cílem je dostat učebnice do 20 % českých škol – tedy zhruba u 67 000 dětí probudit zájem o přírodu a ukázat jim, že jsme její součástí.