https://www.traditionrolex.com/35

https://www.traditionrolex.com/35

https://www.traditionrolex.com/35

VÝSLEDKY KAMPANĚ OBYČEJNÉHO HRDINSTVÍ | TEREZA

VÝSLEDKY KAMPANĚ OBYČEJNÉHO HRDINSTVÍ

zapojilo se 82 škol a přes 11 tis. dětí, rodičů a učitelů

V dubnu 2019 jsme společně se společností IKEA, na počest Dne Země, vyhlásili KAMPAŇ OBYČEJNÉHO HRDINSTVÍ
Kampaň byla primárně pro školy zapojené do našeho programu Ekoškola.
Cílem bylo 1 týden splnit jednu nebo více výzev, které kampaň nabízela a pomoci tak snížit náš dopad na klimatické změny a učit se žít více zodpovědně, s ohledem na denodenní dopady našeho života na stav přírody bez které se neobejdeme.

Do kampaně se zapojilo 82 škol a přes 11 tisíc dětí, rodičů a učitelů.
Dopady, které způsobili svým snažením jsou velké a můžete si je prohlédnout v infografice níže.
Třeba Nenenchat téct zbytečně vodu, když si čistím zuby, plnilo 11 623 lidí a ušetřili 1 192,6 plných van vody (1 vana = 174 litrů vody).

Výzvy se týkaly:
1. Nenech téct vodu při čištění zubů
2. Zasaď kytku
3. Buď 1 hodinu času denně venku
4. Buď věrný jedné tašce
5. Neprodukuj odpad
6. Nejezdi autem, když nemusíš nebo alespoň naplň své auto dalšími lidmi
7. Omez konzumaci masa

Děkujeme všem zapojeným žákyním, žákům, jejich rodičům a učitelkám a učitelům za jejich odhodlání měnit sebe sama k lepšímu. Děkujeme společnosti IKEA, že v těchto aktivitách vidí velký smysl a jsou generálním partnerem našheo programu Ekoškola!
 

Infografika ke stažení v pdf ZDE.

 

Vloženo Od